2012-01-05 | 14:09:38

Sånt där som bara händer en gång om året, 2012!

Nu har det hänt så mycket så att jag knappt kommer ihåg vad jag har gjort, haha! Nej men jag har i alla fall hafft det riktigt bra med mina fina vänner, släkt och familj. Har också lärt känna mycket nytt folk, sjukt hur härligt folk man kan gå miste om ibland alltså!

Men jag har i alla fall vart i Gävle med Ella och vi har då shoppat, upptäkt Gävle, ätit, gjort det som vi är bäst på tillsammans att ha kul och umgåtts med våran fina hockey granne Oscar!

Sedan har jag firat nyår i Hammarbysjöstad, jag åkte dit med Annie och Ella och blev inbjuden av Elliot som sedan hade en go vän som heter Marcus som bjöd in oss och där var också massvis med fint folk och det blev ett GULD NYÅR! bästa nyåret, med bästa folket och bästa fyllan! inget kunde gå fel där inte!

Den andra Januari 2012 så drog jag och Ella hem till Tracy och hade det gött med tre andra boys också, efter allt detta festande och röjande har jag endast vart hemma och tjockat mig med Emeliee och nu ska jag strax dra och träna zumba med syrran och sedan dra på bio inne i stan med Ella!
Min sminkning på nyår's aftooon!
Annie på chingchong resturangen!

Och en klassisk fest bild på toaletten! standard! haha.


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!