2012-01-29 | 19:23:37

Om jag skulle säga att jag inte saknade dig så skulle jag ljuga

Det finns saker i livet som är svårare än andra saker här i världen som t.ex. kärleken. Kärlek är något vi alla behöver och om vi inte har det så är det något vi saknar, konstant. Kärlek finns inom alla även fast man kanske inte kan se eller förstå det för att man tycker så mycket illa om just den personen eller att det finns så mycket ondska i vissa människor. Min saknad till en viss person gör mig ledsen, arg, fokuserad, förvirrad och ger mig något att sträva efter, strävan efter att nå mitt mål, mitt mål som ska leda till dig, till dig som jag gillar mest, du som var allra bäst.
DU är min skatt, du är min kärlek, du är mitt hopp om livet, du är bäst, du är min levande ängel, du är mitt allt!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!