2011-09-27 | 21:41:23

Oförberätt skolfoto...

Ja rubriken kan ju tal för sig själv... Jag kom till skolan med, svartvita kläder, fettig i håret, inte alls pigg, hungrig och stressmage. När jag kommer fram till idrotten som jag inte är med på för att jag fortfarande inte är hundra procent frisk så säger Sofia " är ni taggade för skolfotot idag då?" jag svarar " Ja alla mina kläder jag ska ha på mig ligger hemma framme och fixade och jag ska duscha idag så att jag ser fräsch ut och så" Sofia säger " aha... Men det är idag.". TACK GUD FÖR ETT ÄNNU FULT J*VLA KLASS OCH PORTRETFOTO!!
Detta är taget år: 2006-2007, gick i alla fall i 4:an här. Ända "söta" klassfotot på mig. Haha!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!