2011-09-15 | 21:47:44

Efter träning kommer... Fast kropp?

Nu har jag nyss kommit ur duschen och jag har nyss gjort klart mitt "träningschema" som ska följas nu ett tag framåt. Det kommer alltså se ut så här :

  • Gymma så ofta som jag kan och har tid.
  • Göra 80stycken "rumplyft" varje dag.
  • 50st situps varje dag.
  • Och springa minst en gång i veckan, t.ex. på söndagarna när man inte gör ett piss förutom att tjocka sig...

Och idag har jag varit duktig och gjort allt!

Denna kropp hade jag Sommaren 2009 eller 2010, kommer inte ihåg men att få den kroppen igen hade inte skadat plus lite mer träning på det. Då är jag nöjd!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!