2011-09-09 | 23:32:01

Du hade inte tid, jag hade, du kunde inte visa kärlek, jag kunde.

Det har alltid varit en fråga i fall det är menat att det ska vara du och jag eller ej.
Svaret har vi inte funnit än, men det ska vi göra, tillsammans eller inte, vi får väl kämpa.
Jag vill ha dig, dem gillar dig, jag gillar dig.
Tiden ifrån varandra inget problem för mig, är det de för dig?
Jag kommer kämpa, jag ska ha dig!
Frågan är bara kommer du göra samma sak för mig och vill du samma sak som mig verkligen!

Alla har väl fallit någon gång ibland, fått känna den där världen av sann romans.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!