2011-09-12 | 20:25:06

Choose me and let me show you love!

Hej alla glada!
Idag har jag bara lust att skriva av mig lite fast på ett bra sätt, inte om någon jäkla kärek eller ångest som i alla andra hundra inlägg, hehe. Sorry for that babes! V
Idag började jag skolan 12.05, skönt var det! fast mindre skönt att jag kom försent, att det regnade när jag skulle gå till bussen och att det var cirka 30grader på bussen när jag klev på och var svättig och blöt på en och samma gång... Men i alla fall, sedan hade vi coachtid, efter det svenska, sedan matte och sist information och kommunikation. Helt ok dag. Tack för mig, back to bussines.
Med dig skulle aldrig något gå snett. Min stjärna.


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!