2011-10-19 | 20:19:18

Vågar jag? ska jag? borde jag? Jag vill!

Hej alla härliga typer!
Nu är det så här att jag har gått och tänkt på en sak i minst typ två år och det är om jag ska söka till Modellagentur eller ej? alltså jag vet inte, jag har tyvärr inte det bästa självförtroendet men jag känner verkligen att det skulle vara hur kul som helst om jag kom in och kunde bli något på riktigt i alla fall på en viss nivå, sen kan man ju fortsätta sträva högre om sina drömmar etc. Men det är också så här att krav finns det alltid på saker och ting och det gör det så klart här också då på utseende och personligheten. Har läst allt man kan behöva veta för hur man ska kunna bli, vad man kan behöva och hur man ska söka, låter spännade, kul, intensivt men ändå som en stor och vacker utmaning! Vill verkligen detta!!
Men det jag söker nu hos er är en "fotograf" som kan tänka sig att ta ett antal foton på mig och kanske då har tillgång till en schyst kamra om inte så har jag en helt ok i värsta fall, men skulle vara super tacksamt i fall någon kunde tänka sig att ställa upp!!
Måste ha cirka 10-12 foton till min portiofolo som jag sedan så ska skicka in och de bilderna måste bli grymma på mig!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!