2011-10-14 | 22:50:15

Saker jag vill göra när jag blir myndig:

  • Pierca mig i: naveln, i örat och på armen alltså tre stycken diamanter i armen.

 

  • Tatuera mig på: sidan av magen under armen/ på revbenet där jag ska ha en text jag har tänkt ut för mycket länge sen.
  •  Sedan vill jag tatuera in : Yo amo a mi hermano y hermana. bakom örat eller i nacken.
    Sedan vill jag ha en i nacken kanske en symbol som min pappa har gjort för Jasmin, Camilla och Peter där det är tre hjärtan som sitter ihop tillsammans på ett mycket fint sätt.
     

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!