2011-10-10 | 19:55:26

En veckas dröm

När vi kom fram till porten, smidigt och enklet! alltså inte som förra gången, haha.
Sen var det dags att skriva ner en veckas matlista framåt och det gick också lätt och smidigt!
Sen var det dags att införskaffa oss all mat, det blev mer än vi trodde men billigt, billigt är det trots allt på Lidel! ;)
När Ella drog och kolla på Bajen match så stannade jag kvar hemma och softade på balkongen, haha eller inte...
Sen när min "catwomen" kom hem igen så lekte vi lite, typ som detta!
Sedan på tisdagen var vi hurtiga och drog ut och tog en "stadsrunda" cika en kilometer blev det, lite ovant men fan vad skönt!
Sedan när vi kom hem var vi helt slut och vi tog det endast jävligt lugnt! Vi duschade, glodde på TV:e och käkade vindruvor.

Sedan hade jag det tråkigt när jag väntade hem Ella på Onsdagen...
Mysigt väder, en skön dusch, sköna videos och lite love så där lite lagom bara.
Fredagen spenderade jag i lägenheten hela dagen för att jag var sjuk, ´men jag gjorde det bästa av det och kollade på Upp, åkte till mamma's jobb och käkade lunsch och sedan...
Liten har man vart, "snygg" har man också vart!
Sedan på kvällen tog vi beslutet att gå ut och käka då istället för på lördagen för att göra något trevligt och mysigt så att vi drog och åt Kinamat och pratade, sedan på kvällen förberedde vi oss för lite partaj hos Emil med Nicho's vänner delvis.
En sliten tjej sent på kvällen innan man skulle bädda ner sig i den "himelsrika" sängen, brevid min ängel...
Lördagen tog vi det super lugnt och skönt, vi vaknade runt två, duschade, käkade kolla massvis med filmer och sedan tog vi oss i kragen och lagade mat, det blev kyckling och sallad, bra mat, gott för magen! Sedan vid åtta tiden kom Robin och hans underbara gäng, snygga hunkar hela bunten, hehe! :$
och det var Jag, Robin, Andreas, Carl, Patrik, Tom, Love, Johan, Ella, Christoffer och Daniel som då alltså hade denna underbart mysiga kväll tillsammans och vi kollade på film, pratade, skrattade etc.
Love you al! v

Kommentarer;
Ella

Bäääästaste på länge! Puss love you <3

2011-10-13 kl. 18:15:51
http://elgu.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!