2011-06-26 | 17:33:00

Att något så litet kan bli så stort.

På en sådan kort tid kan så mycket hända, både bra och dåliga saker. Allt börjar alltid som bäst men sedan blir det bra och till sist blir det sämst. När jag väl får se svaret, svaret på frågan som jag inte ens ville se, svaret som blev ett nej, då kände jag bara att varför ska jag ens kämpa i livet om inte ens en person kan kämpa för mig.

When I get to see the I fear most is what a knife in his chest.


Kommentarer;
Ella

Vad fint skrivet! Är riktigt stolt, hihi. Det kommer bli bra ska du se. Nu ska vi hitta en bra kille till oss båda.

2011-06-27 kl. 02:13:49
http://dagu.blogg.se/
Isa

Haha, sötis dåå! Ja allt är redan bra jag har ju trots allt dig! vi har vårt fina stockholm att bli kära i. <3

2011-06-27 kl. 21:15:42
http://oneamongbillions.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!