2011-07-15 | 20:30:26

When the rainbows falling down

Det hände, jag sa det, ni fick höra, ni blev ledsna, ni blev förvånade, jag tänkte bara att det är ju ingenting med det men ni tyckte det var fel och jag visste att ni tyckte det, men jag sa hur jag kännde och hur det var. Ni berättade bara hur mycket ni fanns där för mig och hur fel och egoistiskt det är att göra så och ja visst håller jag med en aning men jag kände bara att det inte skulle vara så länge ändå för någon av oss så att jag ändå lika gärna kunde göra det, och jag har gjort det, inget jag ångrar för det gick ju ändå inte...

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!