2011-07-05 | 23:34:33

Sakerna jag gör mot mig själv gör jag för att överleva dagen.

Det finns saker jag gör mot och för mig själv men det mesta blir oftast mot mig och det kan gör så att saker händer, både bra och dåliga saker, saker som gör att jag börjar kämpa saker som gör att jag börjar stå på mina egna ben och inte på andras ord. Jag har redan börjat gå min egna väg och det känns för jävla bra, att få slippa allt som jag vill bort ifrån att få se det jag vill se, så varför inte fortsätta så?
Gå din egna väg, gör dina egna val.
Peace out my friends. V

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!