2011-07-28 | 02:42:12

I don't like you, I don't need you and I will not have you.

Dra bara ifrån mitt syn håll, vi aldrig se dig, vill aldrig se dig skriva till mig. För mycket hat emellan oss och det tål inte jag. Kan aldrig riktigt va den jag egentligen är med dig.

(Bilden har inget med texten att göra.)

Kommentarer;
Louise

sv: Om du bor i stockholmstrakterna tycker jag du ska börja i Sollentuna volley, det är en stor och bra klubb. Om jag inte har helt fel så har dom väldigt bra tränare med :) kram

2011-07-28 kl. 14:56:51
http://louisealveflo.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!