2011-07-08 | 00:42:26

Du får mig att känna mig värdelös...

Jag försöker och försöker men du lyssnar inte, du förklarar men jag förstår inte du säger att jag inte lyssnar på dig och att det är meningslöst att prata med en som mig. Jag säger hur jag känner och tycker men du tycker det bara är pest och pina. Du klagar ännu mer på mig och säger att det är så här det kommer vara sen om det ens blir något, ja säger att "nej så är det jag inte vill ha det" så jag gör det, jag tar bort dig från det jag har en nyckel till, mitt -hjärta! v

och du hatar mig resten av livet.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!