2011-12-22 | 00:51:05

Vi alla har altenativ, borde jag inte börja ta ansvar för andras också?

Jag har alltid hoppats på det bästa men alltid fått det sämsta, jag borde nog sluta hoppas och ta steget som leder till att jag hoppar, steget som kommer lede till det vita i skyn, i skyn där jag har mina änglar, där jag kommer må bättre, där jag kommer få all utsickt överallt som händer på denna jord.
Att älska och älska är två helt olika saker, snälla tänk med hjärtat istället för med ögat.
Det du ser och läser kan aldrig vara helt hundra procent äkta.
Det du hör och känner kan aldrig vara fel, bara smärta.
Det ser ut som att jag är världens lyckligaste....
Men i självaverket är jag bara en i mängden som är tillägnad till änglarna i skyn.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!