2011-12-15 | 19:33:18

När vindarna viskar mitt namn.

Och inte slipper jag undan prov för det... Har matte prov imorgon, dock vårat sista prov för terminen och det känns för jäkla bra det! Jag har nyss ätit middag och ska nu ta och börja plugga in matten i huvudet så att jag får ett bra resultat eftersom att jag har från C till B i matte! känns väldigt roligt att känna sig så duktig på något man har haft ig eller endast G i!
Hoppas ni har en fortsatt trevlig kväll medans jag ska försöka bli frisk, pigg och smartare! Puss och kraar eran go Isa! v

Kvällen, nattens och gårdagens.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!