2011-12-08 | 21:06:22

när den första Advent är förbi.

Under tiden då det har vart stop här på bloggen så har jag:
Vart i Gävle hos syrran min med familjen och vi har vart och julhandlat, tagit en runa runt Gävle city, vart ute och ätit samt checkat in hockey killar, alltså ungefär hela Gävles befolkning! ps. min man som jag ska gifta mig, skaffa barn med och flytta ihop med ska ha födds i Läkerol arenan, annars är han inte den rätta för mig, och detta är den killen som kommer bli min nästa kärlek!
Sen har jag tränat och umgåtts med min underbara vän Emelie! detta var den 1 Advent!


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!