2011-12-22 | 22:10:53

Mitt lov under 2011 samt 2012!!

Nu i helgen så är det ju JULAFTON hur mysigt som hällst, vi ska fira julen här hemma med hela tjocka släkten.

Efter det så kommer jag och Ella åka upp till systers lägenhet i Gävle och bosätta oss där under mellandagarna för shopping, äventyr samt träffa en underbar hockey grabb samt hans hockeygäng!

Sen när vi har kommit hem är det dags för fixandet innan NYÅR!! då vi ska förhoppningsvis fira ett nytt år hos Alexander's kompis på Lidingö i en skön partyvilla!

Under lovet ska jag hinna tjäna in pengar också då jag ska jobba hos pappa på Toyota och tvätta bilar som jag gjorde under våren, snabba och värda pengar!

Hoppas era lov också kommer vara lika bra och härliga som mitt!
puss från Isa.


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!