2011-12-11 | 16:07:38

Daniella Ella Gulbrandsen.

Detta namn är det finaste, vackraste, bästa och underbaste jag vet! För detta är namnet på min barndomsvän, min bästavän, min enda trogna tjej! vi har vart tillsammans nu mer än 4år, snart kommer vårt 5år och det kommer bli så jävla fint! jag är så jävla lycklig med dig och det har alltid vart du och jag och det kommer för alltid att förbli så! inte en ända jävel kan sära på oss, för i sådant fall skulle det inte vara som det är nu! vi har gått igenom det värsta och det bästa tillsammans, vi har skriickigt till varandra, vi har hafft en pause emellan varandra men vi har fortfarande vart tajta tillsammans hela vägen! vi klarar allt tillsammans, jag och du ella, du och jag! inte ens ord kan beskriva hur jävla underbar du är, hur smart du är, hur klock du är och hur jävla älskad du är av mig! I love you, me amore, jag älskar dig!! V

EN för alla, alla för en! ingen kan krossa oss, mitt hjärta!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!